mmhmm


TjaTja. idag har jag faktist gjort massor av roliga stuffs=) elr ne kanske inte men jag har spelat och kollat på en film och litte andra grejjor, Anton och Kevin har varit här men Kevin drog hem ganska tidigt men Anton stannade och vi kollade på en film. fast innan Filmen så åt vi billys sen så såg vi på filmen och senare så spelade vi litte. Men sen skulle Anton hem å käka typ klockan 6 elr halv 7 elr nåt, sen åt jag lövbiff med pommes och beanease sås elr hur det nu stavas det va fett me gott. och nu snackar jag på skype me Kevin, Anders å William (han kalllas bara Anders han heter Andreas).

Och här ser ni en liten bild på mejjXD vi höres Have Funn!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0